STRONA
GŁÓWNA |
- KNIGHT, czyli rycerz.
Jego zaletą jest posiadanie dużej ilości punktów
życia. Poziom magiczny u Knighta rośnie bardzo wolno, a
postać ma mało punktów many.
W dużej mierze status rycerza określają jego umiejętności władania
tarczą oraz wybraną bronią(mieczem, toporem lub bronią
obuchową).
- DRUID. Druid ma dokładnie tyle samo
many co Mag. Z powodu niezbyt wielkiej liczby punktów życia,
jest postacią bardzo trudną w rozwoju. Łącząc punkty many i
życia,tak jak Mag Druid tworzy największą ilość punktów żywotności.
Magiczny poziom jest bardzo łatwy do wytrenowania. Potrafi
przywoływać potwory. Jego różnicą od Maga jest to, że jest
profesją, która ma bardzo rozbudowaną obronę, wiele różnego
rodzaju czarów leczących. Może tez robić UH'y (Ultimate
Healing - najmocniejsze runy leczące w grze). Ma niewielką ilość
czarów atakujących.
- SORCERER czyli czarodziej lub mag.
Bazuje on głównie na źródłach many. magii ofensywnej.
Zazwyczaj nie atakuje w bezpośrednim starciu. Posiada dużą
liczbę punktów many oraz niezbyt dużą ilość punktów życia.
Bardzo szybko zdobywa kolejne poziomy magiczne. Podobnie jak
druid może przywoływać potwory. Jednak w przeciwieństwie do
druida jest bardziej atakującą profesją i ma dużo czarów
ofensywnych. Na 45 poziomie może tworzyć runę SD (najpotężniejszą
runę ofensywną z gry), a po wykupieniu promocji uzyskuje dostęp
do najpotężniejszego czaru niszczącego - Ultimate
Explosion (UE).
- PALADIN, czyli Paladyn,
ale nie taki jakiego znamy z innych gier, w Tibii paladyn jest
jednostką walcząca głównie na dystans. Wadą paladyna jest
to, iż bronie takie jak kusza czy łuk zajmują obie ręce
przez co nie może on nosić tarczy, narażając się tym samym
na ataki wrogów.Jesli walczy włóczniami musi je ciągle
podnosić. Po wykupieniu
|